April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

Första april idag... blev lite halvt lurad av metro måste jag säga. Läste artikeln om att foppatofflorna skulle förbjudas på "sls mark" dels på grund av att de hade någon typ av strålning så att spärrarna kunde gå upp mm och sedan var det även av estetiska skäl. Jag blev upprörd. Mycket upprörd tills jag efter ett tag fattade att det var ett skämt. Ett rätt så kul aprilskämt. Mami blev lurad av dn som sa att Hammarbybacken skulle inglasas, jag dock tyckte det lät lite onödigt med tanke på att den backen är ganska tråkig och ospännande.
Jag, Madde, Ida och Jennifer lurade Johanna att alla tåg var inställda så vi inte skulle kunna komma till Sats- träningen. Lite småkul det med faktiskt.
Kul med april. Våren är kommen och det känns jäkligt bra måste jag säga. Jag gillar våren.
Jag vet att ni avgudar mig.
/ Valda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0