BG

Läste nyss Jennifers inlägg där hon tipsade om "Sverige pussas och kramas" där Björn Gustavsson är med. Vill bara passa på att säga att det är dubbelBjörn idag för han är nämligen med i "Morgonsoffan" på Svt 1 nu halv tio. Så missa inte det!
Har tränat gärnet idag så nu är jag slutkörd. Därför orkar jag inte fokusera på engelskan som jag har prov på imorgon så jag ligger och degar i soffan framför alla dessa bra program som av någon konstig anledning alltid är på onsdagar. Har varit det så länge jag kan minnas.
Nu: Fortsätta dega och kanske göra pyttelite engelska.
Jag vet att ni älskar mig.
/ Valda


Kommentarer
Postat av: Beaa

hehe tack så mycket :D
kram

2008-04-02 @ 22:42:01
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0