Dagen idag

Halloj.
Jag gick till skolan men jag gick hem efter första lektionen - spanska. Tog med mig lite läxor hem. Huvudet gör fortfarnde ont, men jag har lyckats städa rummet, så nu är det fint. Man finner en hel del när man städar, en hundralapp fann jag idag, wihoo! Ska ta hundarna på en långis & sen ska jag ringa V & bestämma fika med henne, ifall hon känner för det, efter det kanske det blir sola för mig, vem vet; kanske drar till eriksdal. Hihi, jag älskar att ha lite ströpengar. När jag kommer hem sedan ska jag göra lite spanskagrejer & jobba med min uppsats om Venus & Uranus. Har även en matteläxa, men jag tycks inte hitta min bok. Men jag kan ringa någon & be den maila läxan sen, så det löser sig. Sen ska jag fixa lite med bloggen, för det har jag lovat Valda! Nu ska jag sluta skriva, för ingen kommar att läsa dethär iallafall, hahaha.

Dagens artist/grupp; Arctic Monkeys. <3

image574
Bild från fjortishelgen, hahaha; L, J, P.

Buga, JJJJ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå fjortishelg? är ni inte fjortisar på heltid?

2008-04-08 @ 16:36:24
Postat av: J - Theplace.

Oj, men vad var det nu jag tog? Jag tycker inte att du är rolig S. :)

2008-04-08 @ 19:45:54
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: Anonym

ni är så himla söta , man får vara precis som man vill okej ?

2008-04-08 @ 20:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0