Dagens lista .

Dagens klädsel:
Min nya kjol, supertaskiga trasiga svarta tights, ribbat grått linne, svart kofta.
Dagens screw up:
När jag väl kom till biologin hittade jag inte min uppgift om klyvöppningar, satan. Den låg i väskan.
Dagens njutning:
Vaniljyoghurt & rysta hallon, yummie!
Dagens roliga:
Typ 3 skärmar i datasalen var eh, tiltade 90* åt vänster. Detta tyckte Jack & jag var mycket roligt måste jag säga.
Dagens längtan:
Ja, helgen kan jag inte påstå att den inte var efterlängtad, även sommarn & lovet som hör därtill. Men mina Buttericks Wayfarers var saknade i Vällingby idag må jag säga!

image534
Smickrande? Hahahahah.

'Im not a wannabe, im the one the wannabe's wanna be.' , JJJJJJJ.


Kommentarer
Postat av: valda

oj, haha

2008-04-03 @ 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0