Dåligt

Halloj.
Jag är ledsen att jag har varit n såpass dålig bloggerska, ill make it up to you. På schemat ikväll ligger; Uppsats fysik, övningar, stretch & blogg. Jag måste fica allt detta på 2 timmar & 20 minuter. Önska mig lycka till!
Nu får ni lite bilder för att ni ska bli lite glada igen, hih'

image583
image584
image585
1 & 2 - För ganska mycket längesen så lekte jag lite med min spetsscarf, typ en gammal duk eller något. Bilderna får mig att tänka på sommar, ååh..
3 - Bara för att. Någon har pimpat en papperskorg på Medis, hih' .


The best, JJJJJ.

Kommentarer
Postat av: Catty

nej men faaan va skön papperskorg :D haha!

2008-04-11 @ 08:04:26
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0