Du är min hjälte

image699
©Jennifer - ThePlace

Idag har jag varit irriterad, mycket. Ingen direkt aning om varför? Men jag har varit irriterad. Kan bero på spanskaprovet. Ig nästa typ. Alla som har spanska kommer typ att få göra omprov, det är ioförsig lite kul :'). En kille kunde nästan inget, så han skrev 'hola' på allt han inte kunde, huumor. Själv skrev jag lalala. Hahh. Fast jag är sugen på att gråta egentligen. Okej, nu ska jag plugga engelska & biologi. Då det inte är så starka sidor för min del!
 Sen vill jag tacka lite vänner idag;
Katta, Pärlan, Emma, Nadine, Sofia, Robin, Axel, Allan & Emre.
Ni är bara för roliga! <3,


I've been really annoyed today, and I don't know why? Maybe it's 'cuse of the test in spanish. F- next. Everybody sucked. Well, thats kind of fun actaully :'). There was this guy who didn't know so much so he wrote 'hola' on everything he didnt know, huumor. I wrote lalala when i didn't know the answer, hahh. But i feel like crying actually. Well now I have to study english and biologi 'cuse they're not my strongest sides.
Love, J.

Kommentarer
Postat av: Theplace/Rebecca

Varför skriver du på engelska? E de för våra icke existerande engelska läsare? Eller din pappa kanske läser bloggen? Puss

2008-04-24 @ 21:13:07
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: Jennifer - Theplace.

Pappa & farmor, & lite mer av släkten :)

2008-04-24 @ 22:32:21
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0