Ett misslyckat skämt

Jag går ju i nian vilket innebär vissa (mikroskåpiska) fördelar, vilket kom till användning idag i skolan. Jag och några vänner hade tänkt mobba en elev (han är en liten ängel i skolan och vi skulle surt be honom att "genast komma till rektorn, vi har fått reda på vad du gjort..ngt sådant och alla skulle givetvis bli chockade)i högtalartelefonen. Ett skämt som till och med vår lärare gick med på. Men rektorn var sjuk. Det var det första misslyckandet.

Sedan kom jag hem och laddade upp för skämt nr 2 med blodampuller, gråtstickor och irriterande röst för att han skulle slå mig. Men icke- han kom inte hem på hela eftermiddagen eller kvällen, han är inte hemma än. Jag som  hade tänkt spela att han slog mig så att det började blöda i min mun och så...ja ni fattar resten.
image518
Men en sak har jag i alla fall lyckats med idag; jag har sytt klart min klänning!

Ha det bäst,
eran käraste Rebecca!

Kommentarer
Postat av: Anonym

han?!

2008-04-02 @ 09:40:42
Postat av: Anonym

jaa..?

2008-04-02 @ 14:11:10
Postat av: Anonym

jag fatar itne ett skit?

2008-04-02 @ 14:41:06
Postat av: Evelina

Fin klänning!

2008-04-02 @ 16:59:27
URL: http://evvvelina.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad förstår du "itne"? Jag itne hellr förstååh?

2008-04-02 @ 23:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0