Främlingarna attackerar

Jag satt på t-banan idag på väg hem väldigt trött efter ett långt "danspass"/uppvisning i skolan. Jag tog ner huvudet och la det på benen, ni vet som man gör när man är trött. Då plötsligt känner jag att någon pillar mig i nacken och tittar upp. Då är det personen som sitter framför mig! Jag har absolut ingen aning om vem det är men han frågar i alla fall hur det är...och jag blir skitobekväm (liksom hallå?! du känner inte mig, give me som privacy) och går snabbt ut och byter vagn.

Såhär i efterhand förstår jag att denna främling kanske bara försökte vara vänlig men ändå, det är skumt.

Vad skulle ni gjort?

Pill i nacken,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jen

nä faktiskt inte :P
Var gärna med i tävlingen på min blogg :)
Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-04-12 @ 12:23:59
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Anonym

jag skulle sagt att jag bara var trött.

2008-04-12 @ 17:56:50
Postat av: Theplace/Rebecca

mm..kanske det, men denna främling i fråga såg läskig ut.

2008-04-14 @ 17:52:52
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0