FREDAG

Tjenixen!
Gick upp tidigt som sagt för att springa.
Körde en runda i hyffsat tempo på sisådär 50 minuter. Lyssnade på radio för en gång skull, brukar inte ha musik på egentligen när jag springer men idag kände jag för att lyssna på "Äntligen morgon med Adam och Gry". När jag kom hem var det frukost som stod på schemat och sen har jag ägnat förmiddagen med att skruva ihop vår nya soffa. Jag borde seriöst söka bygg-gymnasium, men den som gjort ritningen kan ju ta sig. Nu har jag i alla fall ätit lunch och kvart i fyra ska jag möta Jennifer för en shoppingrunda.
Nu: Ta ett uppfriskande och skönt bad.
Bye bye lovers.
/ V
image641

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är som springer jämt. :)

2008-04-18 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0