Helg

Vissa helger har man kul & vissa har man hysteriskt kul. Detta var en sådan helg. Allt började på en buss mot Överby. Den åkte långt, i 1 timme & 15 minuter, ungefär. Sedan var jag på Vindö. Jag klev av bussen på en gammal grusig asfaltsbit man borde kalla väg & det var helt tomt. Sedan ser jag S & N springa skrikande ut från någons typ tomt & garva. De hade gömt sig, typiskt. Haha. Sedan försökte vi cykla till stugan, men det blev knas så jag fick lov att jogga istellet. Det var ju bra. Så kommer vi dit & äter lite saker & ting. Wok, popcorn, chips. Jag gör en pärlplatta, som föv är kvar där. Suck. Sedan lite senare får vi för oss att göra något korkat. Vi badar!!!, hör man oss tjuta. Ingen av oss hade några direkta badkläder. Så det fick bli nakenbad. Det var kul. Efter det gick vi hem, stelfrusna i regnet, även om vi bara doppade benen. Men hallå, det är bara april.  Sen på kvällen blev det en läskig film vid namn Mindhunters. Den var bra, & brutal. Nästa morgon invegs med frukost på sängen; toast. Sedan satt vi lite vid tvn & åt plättar. Efter detta ville jag ha START. Jag plockar fram paketet & lite mjölk, häller upp i en skål & tar en tugga. J - S, det smakar lite.. konstigt. Här, smaka. S - Nja, jag tror att det ska smaka sådär? Jag rör om lite & hittar något. J - Vad är detdär? USCH! DET ÄR MÖGEL! Vi sprang & spydde sen, eller nästan iallafall. Hoppas att jag lever imorgon, eh. Sedan var det dags för hemfärd & vi satt på bussen igen. Tack mina kära vänenr för en lyckad helg!




ps. Nästa gång vi badar tjejer, vill jag att det ska vara lite varmare. ds.
ps2. Ska se ifall jag kan fixa lite bilder ds2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0