H&M

image556image557
shop.hm.com

Har ni tänkt på att H&M har gjort sina kläder större? Jag trodde att jag hade blivit lite mindre, men när min syster &så nämde detta så insåg jag att kläderna vuxit. Helt plötsligt får man på sig en 34, & den sitter lite löst. Det tycker jag är bra, men jag tycker fortfarande att de kan göra små storlekar fortfarande. För min syster är 21 & hon är mini. Hon är runt 160 cm lång & liten i största allmänhet. Nu kan inte hon handla tighta kläder på damavdelningen för att hon är för liten. Det måste vara jobbigt, helt plötsligt är det bra att vara lite större(med det menar jag liksom längd.) Vilken smickrande tanke! Störst & bäst i alla lägen. JJJJJJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0