I like tea.

Jag gillar té!
(Jag hoppas ni sitter med anteckningsböckerna i högsta hugg och om papperet skulle ta slut är det bara att ringa på min mobil. PS: Téet var av sorten Red tea från Lipton, trekantspåsar i nylon!)

Det här är saxat ur en forumlekstråd på UM.

1. Jag har en uppbyggd image av att vara väldigt smart - smartare än vad jag egentligen är - och får väldigt många att tro på det.

2. Den imagen slår tillbaka på mig själv, eftersom jag är så himla dryg, otrevlig, elitistisk och konstig mot många. Det gör att en del ser upp till mig, men att många fler tycker jag är ett högfärdigt miffo de nog inte har nåt utbyte av att ens prata med.

3. Mitt absolut största problem just nu är att jag känner mig otroligt ensam. Jag har vänner, men träffar majoriteten av dem alldeles för sällan och dessutom är jag mest ensam på ett "jag-klarar-mig-inte-utan-pojkvän"-sätt.

4. Jag har under den senaste tiden - i.o.m. min rätt kraftiga viktökning och sättet på vilket min figur gått från acceptabel till degig - fått jättejobbiga viktkomplex jag inte orkar göra ett strunt åt eftersom jag inte orkar äta ordentligt utan lever på chips och annat onyttigt.

5. Jag är så himla egocentrisk att jag faktiskt tycker folk bör bli intresserade av vad jag skrivit här.

Pusspusspusspuss.
image735
Kolla, jag var på MTV idag.

Kommentarer
Postat av: LOLLO

men gummsan, att du känner såhär? försök att tänka positivt, I'LL BE THERE FOR YOU

2008-04-30 @ 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0