Idag

image733
©Jennifer - ThePlace
Jag på min fina osynliga cykel, hahh.

Idag har varit bra. Hos tandläkaren gick det bra, ont som bara den gjorde det när de gav bedövningen. Att bara känna halva tungan var ju lite skumt det med.. De gav mig iallafall beröm för att jag var så duktig *stolt*. När jag kom till skolan kunde jag typ inte prata. Alla skrattade åt mig, jag fattar ioförsig det. Efter ett litet tag kunde jag prata lite bättre, men folk tittade lite konstigt. Det lät så slafsigt & barnsligt. Läspade & kunde inte säga r. Sen spenderades eftermiddagen hos S tsm med N. Det var underbart, vi hittade ett huvud. Hahahh. Sen skulle S doppa fötterna men hon ville inte. Sen skulle jag har lite flingor & bedövningen var nästan helt borta, men jag kunde typ inte öppna munnen ordentligt för att det gjorde så ont, vilket det fortfarande gör.
Nu ska jag försöka få några situps gjorda, ska vi se hur det går, eh.

Dagens låt - Tidvis - Lars Winnerbäck


JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ.

Kommentarer
Postat av: sofia b

hahah, du kanske borde säga att det var ett rosa
plast huvud av en ren (aa)

2008-04-28 @ 20:37:51
Postat av: Anonym

Hahah, fiin bild

2008-04-28 @ 21:39:08
Postat av: Jenny

då antar du rätt.. eller dagen har faktiskt gått över förväntan trots min bristande sömn inatt. dock däckade jag på soffan vid 19 ikväll :) hoppas du haft en bra dag!

2008-04-28 @ 22:04:51
URL: http://jennysoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0