Jag är en gammal gubbe

EXPRESSEN AVSLÖJAR:
Gammal gubbe.

Hej!
Håller med Valda Tv:n idag var bara bäst. Mitt besök på biblioteket var roligt...uhm...och nu har jag skrivit ett osammanhängande inlägg till de som försöker stänga vår ishall. De ska bygga en fotbollsarena på den! (!)

Och då som den gamla gubben jag är förstår ni att jag är mycket upprörd. BEVARA ÖIP! Detta skrev jag men ni orkar inte läsa det eftersom det inte "makes sence". (Vad jag var "cool" nu). Fråga inte, men detta var ett av Theplace:s KIS:sar. (Kända interna skämt).

Usch, jag blir helt kall när jag läser era inlägg! Det är såklart att våldet kommer öka om man bygger en stadio- det fattar ni väl själva? Och varför lägga ner ännu mer av statens pengar på att bygga en fotbollsarena i innerstan. Det är bara båg att det skulle vara någon annan som finansierar arenan än staten, vet ni vad en arena kostar eller? Tro inget annat. BTW. Senast jag såg ungarna på Östermalms is var de ca 40 stycken konståkare. Innan dem tränar Brinken- de är ca 100. Bara 92:orna!! Ni skulle också förstöra många karriärer och ta bort framtidsutsikter för isdansarna, vi är de enda i Sverige, för vi kan knappt få istider för att vi är så många som vill träna. Vi fick sista passet klockan åtta till halv elva på kvällen. Jag tycker inte att ni ska lägga näsan i sånt ni inte vet något om för de flesta av er har helt klart fått något om bakfoten. Antagligen har ni gått förbi dagtid och sett att alla är i skolan och det är tomt. Konstigt tycker ni. Men är det inte mest ungdomar som PLUGGAR som spelar fotboll? Eller är de kanske ni 50:åriga gubbar med ölkaggar som tror att ni har något att säga till om? Usch jag blir kall inombords. Jag visste inte att människor kunde uppföra sig så hänsynslöst! Usch.

By the way, lyckades ni ses Tobias i Do you think you can dance? (eller ngt sånt)..? Han dansade med en mörk lockig tjej i samban, hoppas han går vidare!

From Russia with love,
Rebecca

Update:TOBIAS GICK INTE VIDARE!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gissa gärna på dagens "Who?" :)

2008-04-03 @ 06:52:15
URL: http://evvvelina.blogg.se
Postat av: Anonym

oj, vad arg man kan vara.
ja, men det framkom ju i programet att tobias kom vidare så tro inte att du är något.

2008-04-03 @ 14:29:33
Postat av: Moderator

Nehe okej.. hmm..

Ehm. I svenska språket är det sådant som allmänt kallas skämt.Hoppas jag inte har nöjet att lära känna dig. Någon gång.

2008-04-08 @ 08:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0