Jag har som tur är inte blivit besatt av Gustavs matvanor

Idag har jag som sagt varit hos min naprapat (Andreas Wilson you know) och det var göööörskönt. Efter det drog jag hem till Calle och softade, det var nice må jag säga. På fysen så fick vi springa i ösregnet. Jag skämtar inte när jag säger att jag såg ut som en dränkt katt. 30 minuter i regnet säger sig självt. Rätt rolig fys i övrigt vi var endast fyra där. Avslutade med idioten och jag vann båda gångerna för jag är bäst. När jag kom hem var det middag med brorsan, supergott, och sen så var det Desperate Houswifes som bara varit så jäkla efterlängtat.
Nu: Kolla på Svensson Svensson- filmen. Haha jag säger ju att jag är besatt. Gustav Svensson in my hart.
Maten idag då:
Frukost: Havregrynsgröt med Farmors äppelmos och sojamjölk, en knäckesmörgås med ost och tomat, morgondrink, grönt te.
Lunch: Sallad med haloumi, vatten.
Mellanmål: Naturella cashewnötter och russin.
Middag: Kyckling med ungsbakade rotfrukter, sallad, fruktdrink.
Kvällsmål: Mamis nybakta bröd med ost och sallad, te.
Och en massa frukt!
Bye bye Suckers.
/ V
image612
Två små dränkta katter i ösregnet. ( Fast vi är mycket sötare än katter, hatar nämligen de djuren.)

Kommentarer
Postat av: katti

söööööta. :)

2008-04-15 @ 23:13:04
Postat av: Jennifer - Theplace.

Oj, jag såg.. dramatisk(?) ut x),

2008-04-16 @ 07:06:52
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: Valda

du ser läskig ut. :P

2008-04-16 @ 10:08:25
Postat av: Jennifer - Theplace.

Hahahahahah .. same shit, different name (a) :P

2008-04-16 @ 20:38:59
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0