Jag pussas och kramas.

Hallihallå!
Vilken bra dag det har varit idag, för att vara en "vanlig dag" med skola och träning. Sprang ju som sagt i morse
och sen var det skola. Efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt och manglade lite "Svensson Svensson- avsnitt", besatt precis som jag var i Sunes Jul för ett tag sen. Haha. Jag säger bara Gustav Svensson. Sen åkte jag till Zinken för att träffa mina sweetisar och för att klara av ännu ett löppass. Denna gången sprang jag i Jennifers sällskap så vi har some plans om man säger så. Mer om det får ni veta sen. Efter träningen åkte jag hem med min söta Johanna som är vår trognaste läsare. <3 på det. När jag kom hem var det middag och TV som gällde och än är inte Tv- tittandet slut. Barnmoskorna, Morgonsoffan och Sverige pussas och kramas är favoriterna.
Nu: Min älskade Björn på femman.
Natti
/ V


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha.. ja, jag e kanske stammis :P
puss

2008-04-10 @ 19:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0