Jennifer.

Japp, det är minsann eran trogna vän Jennifer som bloggar. Ni kanske undrar vem hon Rebecca som skrev i bloggen förut var? Jo, det var tjejen längst till vänster i headern. Häftigt va? Nu vet ni ju lite vem hon är & hur hon skriver.
Jag har förövrigt tränat. Vilket var skönt, mycket skönt. Nu har jag ätit lite middag, & en sorg har dragit över våran lägenhet. Jag har inte lust att prata om det nu. Men jag kanske nämner det en annan dag.
Hoppas iallafall att ni kommer att ha en bra kväll.
Ni måste titta på 'Sverige pussas & kramas'. Starring Björn Gustafsson. Programmet är en uppföljare till 'Sverige dansar & ler'. SP&K handlar om sex & samlevnad & kan nog vara ganska underhållande. Ni ska sitta bänkade framför tvn
-
kanal5 klockan 21.55.

Nu:
Kolla favoriterna: Fashionflash, Lisaplace, Tjoppe, Milk, Majalok,
Jättemycket Klara, Amanda, Fashiontoast, Fashionsquad & Karnaah

Eran, JJJJ.

Kommentarer
Postat av: Greger

Jo MAX är jädrans gott;)
Tycker du om vår blogg så länka oss gärna;)

2008-04-02 @ 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0