Kan jag gråta?

OMG.
Oj, vad min dag inte har varit bra.
Den började i alla fall super. Löprunda och fruksost, sådant gillar jag. Sen gick det utför. Har bölat typ fyra- fem gånger idag. Första gången var när jag fick reda på att jag förmodligen inte skulle bli av med tandställningen innan sommaren, andra gången var när jag fick ett mail från min t- lärare, tredje gången var när jag skulle berätta om mailet för Papi och fjärde gången när jag skulle berätta om det för Mami. Sen har jag typ bölat över allt plugg jag har nu. ORKAR INTE! Allt har känts piss idag, när jag skulle försöka se positivt idag och tänka på något jag längtar till för att bli på lite bättre humör, så var det enda jag kunde komma på Andra Avenyn som gick på tv ikväll. Vad är det liksom? Vad är det liksom?! Ni må tycka jag är töntig men vet ni vad? Det skiter jag i.
En sak som gjorde mig förbannad imorse (på väg till tandregleringen) var att jag läste horoskopet i Metro, tror absolut inte på sådant och det var just vad saken gällde. Det stod något i stil med "Något du har gjort kommer du få sota för idag och du kommer hamna i trubbel." Att någon har mage att sitta och komma på ur vildaste fantasin och sen skriva det, trycka tidningar som sedan ska läsas av hur många människor som helst. Alltså, jag tar inte åt mig ett dugg men jag är bara fachinerad över att man får göra sådant överhuvudtaget. Vissa tror ju typ på det också.
Vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur den här svackan jag infinner mig i, men jag är glad över att jag har världens bästa familj.
Rebeccas sms är det inget större fel på heller, stackars er som inte får ta del av dem.
Nu: Gräva ner mig långt, långt, i mig själv. Försöka lätta upp stämningen med Eva och Adam, är tveksam, men värt ett försök.
Natti
/ V
image677image678
Zlatan, en hjälp på vägen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Theplace.

Aj gumman! Jag hoppas att det kommer att bli bättre! Nu vill jag se ett leende frå dig, okej?
Som jag alltid säger; 'med lite idomin på läpparna så mår man alltid bättre!' Så leta upp din tub & spruta lite baby, jag älskar dig.

2008-04-22 @ 07:10:56
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: johanna

stackars liten du

2008-04-22 @ 07:27:21
Postat av: Anonym

idomin på läpparna, jennifer? hon är väl ta mé faan ingen fjortis!

2008-04-22 @ 13:51:26
Postat av: Theplace/Rebecca

Valdagumman! Vad du är underbar. Varm-i-magen-känsla hela vägen. Du kan få gråta lite mer, ring mig. Anytime, baby.

2008-04-22 @ 19:47:44
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: Jennifer - Theplace.

Inte jag heller ?!
Det var ett skämt liksom '-.-
Hahahah, jag brukar alltid säga så till personer när dom mår dåligt eller har gjort illa sig, för då skrattar dom. Haha, men tydligen inte du.. (a).

2008-04-22 @ 20:30:21
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0