Klänningar

image587image588
Volanger. Topshop.


Fint, mycket. Båda från TS.
Idag var skoldagen kort. Bara 5 lektioner, var därifrån redan halv ett. Niorna hade avslutning på sin sex & samlevnad vecka & åttorna har prao. Så vi sjuor hade elevens val fram till lunch. Efter lunch hade bara våran klass en lektion till, typ. Orättvist. Fick ett gulligt sms av min vän R. Hon ville fika. Jag hittade mobilen för bara ett litet tag sen gumman, jag har inte ignorerat dig. Jag hade gärna fikat ifall jag hade sett de tidigare. Sorry gumman. Tog en liten runda på stan med min mamma & kollade i antikaffärer efter att min kära syster hade tagit hem hundarna för helgen. Fick ett par jättefina skor av mamma från Sthlm DG . Korkkilklack, bruna sandaler, typ. Jättefina. Tack mamma!
JJJJJJJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0