Lördag bre

Äh Hej?
haha
Pontus aka äpplet sover, töööönt, han var tydligen trött. Så här ligger jag och glor på honom när han snarkar och har sig. Han kommer döda mig för dethär. :P Höhö men han är väl lite gullig också sötnosen min.
Kvällen har varit trevlig tycker jag. Började med lite tapas på en restaurang med J, B och R. Sen åkte jag hem en snabbis till J för att hämta min väska och sen mötte sömntutan mig utanför, sockerbit. Vi gick hem till honom och chillade och ja... nu sover han här bredvid mig. Jag ska väl tänka på att krypa in under täcket med honom också, myyyyyys jao.
Pussigull!
/ V

image651

Kommentarer
Postat av: Beaa

Är pontus din pojkvän? :)

2008-04-20 @ 15:52:19
URL: http://beaa.blogg.se
Postat av: Anonym

nu får du berätta m han är din pojkvän

2008-04-20 @ 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0