Lördag och lite Fredag

Hello.
Shit pomfrites, har inte skrivit på en dag nu. Har faktiskt hänt en del som jag är säker på att ni vill veta.
Igår gjorde jag tyskaprovet
(hade ju ig-varning i tyska) och jag var seriöst heeeeeeeeeelt jäkla säker på att jag skulle köra totalt på det men, jag fick VG på läsförståelsen och VG ++ på hörförståelsen, så jäkla grym jag är! Skönt minst sagt. Sen var jag på stan med Mami igår. Köpte massa grejer, kanske visar senare. Träffade även some freinds igår. Kim, Emil, Fredde och Johan närmare bestämt. Blev lite filmspaning men tråkig som jag är stannade jag inte så länge för idag hade jag träning på förmiddagen idag. Eller ja, hela dagen i princip. Men det var trevligt det med!
Nu kom jag precis hem från en promenad med Papi, mysigt. Här hemma lagas det mat, bakas bullar och fixas med presenter och tårtor. För vi ska fira Elias imorgon, fyller år på måndag nämligen.
Nu: Snart äta och sen ska jag förmodligen ut.
Bye bye suckers.
/ V
image711

Kommentarer
Postat av: *Soffihemlig*

du glömde ta med mig, VALDA!
haha skojja xP

2008-04-26 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0