Måndag, begravd i plugg.

Jag är dränkt i plugg som vanligt, MEN, nu är jag klar med en historia- och svenskauppgift som jag kämpat med en längre tid nu, ett riktigt stort arbete, så nu har en tung sten lättat från mina axlar. Jag betar av... haha Nu har jag två historiauppgifter som jag ska sätta igång med nu, förhoppningsvis blir jag klar med dem snart. Hade även möte med en lärare angående ett par uppgifter i specialidrotten så nu har jag klart för mig vad det är som ska göras där vilket är skönt, verkar dessutom riktigt kul. Vilket tråkigt inlägg, där jag trackar på er en massa trågig info om en jäkla massa plugg, men snart är det sommar och då är det slut på pluggandet. Ska bli sååååå jäkla skönt!!!
Nu: Fortsätta att plugga så jag förhoppningsvis betar av lite till.
Skriver mer sen.
Bye bye lovers.
/ V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0