Måndag

Halli hallå!
Idag började min dag med religonsprov som varken jag eller så många andra i min klass var förberedda på, skulle väl vara Jossan då, hehe. Babblade i alla fall på lite om allt och ingenting så vi får se hur Sofia (läraren) reagerar. Sen rullade skoldagen på, sushi till lunch och ja... sen åkte jag hem en snabbis och åt och sen var det vidare till Skridsko- Johan för att fixa skridskorna. Där fick jag göra något jag aldrig tidigare har gjort och inte ni heller skulle jag tro. Jag fick sätta ner fötterna med skridskorna på i en sorts maskin där det blåstes upp ballongliknande saker som tryckte ihop skridskorna. Kändes skumt men det blev rätt bra, ska nog göra om det en gång till lite senare. Där ifrån var det bara att sätta sig i bilen och bli stjussad till nästa ställe, Lidingö, där det var träning. Väl hemma blev det mat framför Filip och Fredrik och nu på kvällen har vi lyssnat på programmusik till mig. Det kommeer  blir grymt!
Nu: SOVA!
Tänkte börja skriva en liten form av matdagbok ett tag nu så jag och ni kan hålla koll på vad jag stoppar i mig. Höhö
Frukost:
Bovetegröt med sojamjölk, två smörgåsar och färskpressad juice.
Lunch:
Sushi, misosoppa, ramlösa.
Mellanmål:
Äppelbitar, youghurt, müsli, frukt.
Middag:
Liten köttbit, qinoa, sallad, vatten.
Kvällsmål:
Frukt, knäckebröd med salami och ost.

Natti!
/ Valda

image604

Kommentarer
Postat av: karin

vad nyttigt du äter, bra! :)

2008-04-15 @ 09:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0