Måndag

Kändes piss imorse också men ju längre dagen gått desto bättre har jag känt mig. Idrotten imorse var askul tyckte jag, så det var positivt. På väg till träningen var det stopp mellan Kungsträdgården och T-centralen så jag stod på Fridhemsplan och väntade men det kom inte något tåg till Akalla, de sa åt alla att de skulle gå på tåget mot Hjulsta istället och gå av Västra skogen (stationen innan Solna Centrum) så det gjorde jag, snacka om mycket folk! Västra skogen som vanligtvis är värsta ödet och egentligen borde kallas Värsta skogen var helt fullproppad med människor i och med att det kom typ fem Hjulstatåg efter varandra som släppte av folk som skulle mot Akalla, efter väntan där så kom i alla fall ett tomt Akallatåg som jag trängde mig in på, alla fick nämligen inte plats, och framme i Solna så blev jag glad av att träffa mina kära vänner igen, de ger mig verkligen energi. Träningen var kul!
Jag har spenaderat kvällen framför Andra Avenyn (sorry alla ni som jag mobbat tidigare för att ha kollat på detta program, jag är nu officiellt FAST) och Desperate houswifes, som är bäst. Sååååå jäkla spännande.
Är förövrigt klar med ett skolarbete i alla fall, lite tröst i all tristress.
Nu: Eva och Adam, min nya serie. Haha
NATTI
/ V
image688
Me and my darling, Rebecca.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-22 @ 22:56:05
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Theplace/Rebecca

Fick lilla jenni skorna från Jifashion4u? Puss

2008-04-23 @ 15:51:55
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0