Med kjolen i solen.

Idag, när solen strålade så fint gick jag till skolan klockan kvart i tio på morgonen, hade mycket roliga samtal med en kompis och sedan åkte jag och inhandlade en klänning.
Jag träffade Jennifer i skolan och hon hade tydligen avlagt tysnadslöfte. I sina desperata försök att kommunicera med mig var det storartad mimik som sågs. Jag gick därifrån. Jag sa att hon skulle skriva en lapp men något sådant såg jag inte under dan heller.  Idag är jag annars helt ledig så det blir kanske en liten springtur nu på kvällskvisten. Imorgon ska jag ha danskurs och då kommer jag missa MatteNP i skolan. Jättejobbigt, men jag visste inte att detta var imorgon så det är tyvärr inget att göra. .Jag antar att det blir nästa vecka istället.  

image695

image694
Min nya klänning.

Pusspusspusspuss.


Kommentarer
Postat av: Jennifer - Theplace.

Bra val gumman!
Glömde detdär med lappen, jag kan prata med dig imorgon (a):D ,

2008-04-23 @ 20:56:03
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0