Nere

image689
image690
image691
©Jennifer - ThePlace
1- skor - wedins, shorts - avklippta cheapm, skjorta - madison avenue.
2- skor - china market, tshirt - hm, randigt - mammas, kofta - blueprint.
3- motljus, balansgång.

Känns som om att vårat gäng glidigt isär. Jag ska lösa detta. Säger till er imorgon. Jag har fått ett par skor (<3) & en kofta (<3) idag av min mamma. Tack så mycket! Nu ska jag försöka sova lite, pussåhej. J.

It feels like our gang have drifted apart a bit. I'll solve this. I'll tell you tomorrow. Mom bought me a pair of shoes(<3) and a shirt(<3) today. Thank you so much! Now I'll try to get som sleep, kiss&bye, J.

Kommentarer
Postat av: Sally

Fin blogg ^^

2008-04-23 @ 08:39:03
URL: http://sallydaisy.blogg.se
Postat av: valda

har du fått skorna?!

2008-04-23 @ 10:00:24
Postat av: Jennifer - Theplace.

Jaaaaaaaa :D:D:D:D:D:D:D:D !!!

2008-04-23 @ 15:43:45
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0