OMG OMG OMG OMG

OMG. Vissa kan konsten att blogga mycket och intensivt under en kort tid, och vissa inte alls... hrm Rebecca... Syftar på Jennifer som om jag inte räknat fel har bloggat 13 inlägg idag. Höhö.
 Jag har pluggat som en tok nu så imorgon gäller det bara att färdiställa engelskan och sen är den klar. Den är bra också och det är ju ett stort plus. Mvg nästa, tack.
Ingen jobbig söndagsångest för mig inte, har studiedag imorgon vilket passar så jävla bra. Måndagar är värsta dagen, en hel skolvecka tills nästa helg och vi har lång dag på måndagar dessutom. Men jag slipper denna jobbiga skoldag och kan istället softa och göra vad jag vill. Visst jag måste plugga men jag kan göra det när jag vill och framför allt, jag behöver inte ta mig någonstans utan kan vara hemma i mitt kära hem. Sen ä det skola tisdag, onsdag och torsdag och sen vipps så är det helg igen. Det går undan vill jag lova och snart är det SOMMAR! Längar.
Varför skriver Jennifer att ni ska buga åt henne när ni mycket väl vet att ni ska buga åt mig?
BUGA!
/ Valda


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2008-04-08 @ 20:38:50
Postat av: Anonym

haha

2008-04-08 @ 20:39:10
Postat av: Anonym

haha

2008-04-08 @ 20:39:29
Postat av: Valda- THE PLACE

kul?!

2008-04-08 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0