Once.

Det händer bara en gång. Once. Nu har jag sett den underbara filmen som går på biograferna just nu, med A. Det var mycket trevligt och jag fick både uppleva en Pippi-godis-affär och Rosendal. Och vargar. Just det, ni såg rätt. När jag gick en promenad runt djurgården idag fann jag mig plötsligt stå öga mot öga mot en varg. Dock var ett skirt stängsel emellan.

jag låg uppe på Rosendals kulle kändes livet helt underbart med solen i ansiktet och gräset som kittlades mot bara ben.

När jag träffade min vän var det oerhört angenämt att se henne igen. Det händer inte ofta.

Nu ska jag sova och prata om saker som bara jag och A får ta del av, hemligheter.

Pusspusspusspuss & sov så gott!


Rosendals trädgård.


Once. Uunderbara sånger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jO hade väll inte den bästa kvällen som fins men tack och hoppas du får en bra lördag=)

2008-04-26 @ 08:10:50
URL: http://pjamasbyxan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0