Onsdag

Godmorgon kära läsare!
Gick upp vid halv nio ungefär.
Skönt med sovmorgon för en gång skull, har ju gått upp tidigt varje morgon för att springa men idag tog jag sovmorgon då jag knappt kan gå på grund av ett stort jäkla fet skavsår som verkligen gör oooont. Får se om jag får en tid hos vårcentralen nu på morgonen. Så här kan jag ju inte ha det!
Har i alla fall fått några uppgifter avklarade så nu ligger jag lite mer i fas i alla fall, vilket känns lättande. Det enda som grämer mig nu är tyskan. Någon som kan hjälpa mig?
Nu: Göra mig iordning.
Bye bye lovers
/ Valda


Kommentarer
Postat av: lollo

ja valda, jag kan ge dig ett råd med tyskan. Byt språk.

2008-04-02 @ 12:15:15
Postat av: valda

lollo: hahahahaa

2008-04-02 @ 12:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0