Onsdag

Godmorgon!
Halv åtta imorse hade jag löparskorna på mig och var redo för en härlig morgontur.
Sprang i 45 minuter så jag skulle gissa att vi sprang (jag och Mami) 8,5 km ungefär. Nu har jag duschat, ätit frukost, läst dn och fixat i ordning mig. Skönt, nu kan jag bara ta det lugnt nu innan det är dags att köpa lunch. Inte så många lektioner i skolan idag vilket är skönt och imorgon är sista dagen innan helgen och imorgon kommer Papi hem.
Nu: Kolla lite bloggar och relaxa.
Bye bye lovers
/ V
image578

Kommentarer
Postat av: Rose

jag vill oxå röra på mej mer, typ springa men det finns ingen rolig att göra det med...

2008-04-09 @ 12:11:29
URL: http://lillagris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0