Onsdag

Oj, vad mycket klockan är, måste sova men innan jag gör det ska jag skriva ett litet snabbt inlägg, så ni hänger med i svängarna. Tog en välförtjänt sovmorgon imorse, klockan nio gick jag upp och åt frukost. Sen var det skola, matte och svenska. Helt okej, svenskan var i alla fall rätt soft. Fick skynda mig hem för att hinna äta och byta om lite snabbt innan jag begav mig till Zinken för träning 2, 5 h. Gick helt okej, hade Stockholms blodbad i min skridsko pga ett skavsår men annars var det lugnt. På fysen sprang vi 400 m intervaller, 8 stycken som övning för coopertestet i maj. Sen skyndade jag mig hem till Andra Avenyn trodde jag, men det var tydligen inte idag... Men annars älskar jag onsdagkvällar i och med att det är en massa bra på tv. Barnmorskorna (ett av mina nya favoritprogram), Morgonsoffan (med Björn såklart) kanonkul, Sverige Pussas och Kramas. Sedan går reprisen av Glasklart så det kan ju vara lite småtrevligt iom att jag inte brukar vara hemma på lördagkvällarna. Åt kanske lite för många smörgåsar, Mami har nämligen bakat världens godaste frallor. Får ta igen det på träningen imorgon.
Pratade med en ung man på telefonen för några minuter sen och efter lite prat om ditten och datten så kom det fram att han inte läser vår blogg. What?! I thought we were freinds. Haha Ändring på det nu i alla fall, Välkommen Emil. Höhö
Nu: SOVA!
NATTI
/ V
image697

Kommentarer
Postat av: johanna

trevlig dag hurru...
andra avenyn e inte då nej...
matt natt

2008-04-24 @ 16:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0