Pajj-as

image642
©Jennifer - ThePlace


Fäller en liten tår för att idag så pajjade mina nya skor, fan. Dem får jag bara be mammsen ta tillaka. Bra är dock att jag har handlat lite söta saker, med färg. Wow, det trodde jag aldrig skulle hända. Förövrigt var det en liten shoppingrunda med Stefan. Han ville ju bara hem, tråkmåns. Haha, nej vi hade det faktist jättetrevligt!
Nu: Ska fixa lite, sen väntar en film på mig. Typ.
Sålänge lyssnar jag på Panic at the disco's nya album, det är härligt. Lite Lars Winnerbäck hinner jag nog med också!
Pussåhej, morotspastej! JJ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OOOOOOOOOOOOOOOOJ

2008-04-18 @ 23:03:21
Postat av: Anonym

jag håller då med, ooooooj, oj oj oj!

2008-04-19 @ 00:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0