Shake it m*f*!

Hehe. Rubriken är talande. Idag så hade övade vi Samba på dansen och jag fick dansa med läraren, fett pinsamt då han är Svensk mästare ^^ Vi skulle shake loss på vartenda steg. Fett kul!

För övrigt måste jag bara kontra min matdag:
Frukost: Ett äpple. (Vadå, jag hade bråttom?!)
~Hann inte äta mellanmål pga träning~
Lunch: Ca 6 vita mjuka mackor och vatten....
Middag: Wok
Kvällsmål: Te, 2 morotsmackor, digestivekex..

Jag tror att jag måste följa Valdas ytterst hälsosamma diet. Annars lär jag väl dö av...något...?

HIhi, nu måste jag gå och kolla på Desperate housewifes, dusha och käka lite mer onyttigt!!

Lots of love,
Rebecca

PS. IMORGON ÄR DET NATIONELLA PROV I ENGELSK UPPSATSSKRIVNING!

image611
Hemma hos Per, det var goda tider dää. ^^

Kommentarer
Postat av: Soha

Usch jag har också nationellaprovet i engelska imorgon, tror du det kommer gå bra för dig? :)

2008-04-15 @ 20:59:32
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: alexandra

vad skrev du om på nationella? gick det bra?
puss

2008-04-16 @ 17:24:41
URL: http://kiisch.blogg.se
Postat av: alexandra

haha jag skrev om mina skridskor, för det var det lättaste jag kunde hitta att skriva om, och det kändes ganska okej. var många som skrev om sina iPods och så, lite tråkigt kanske... menmen=)
har ni fått tillbaka resultatet på svenskan då?
puss

2008-04-16 @ 22:33:38
URL: http://kiisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0