Sommaren är påväg?

image589
Sötsaker från Honeydew.


Det känns nu, att sommaren är påväg. Det är ljusare längre in på kvällen, vilket är underbart. Det är varmare nu. I eftermiddags kunde jag till&med gå i jeansjacka. Det känder somrigt. Jag har pratat lite med J här på kvällen, han är så rolig så det är inte sant, hahahah. Han begär att jag ska lägga ut en bild på honom här, men han får nöja sig med att bli nämd. Haha. Jag vill ha glass, men sen när vill jag inte det?

Jag har faktist inte ätit godis/glass/bakelse etc på snart två veckor. Jag är grym, avguda mig.

Dagens låt - Creep , Damien Rice.

JJJJJ.

Kommentarer
Postat av: karin

haha

2008-04-11 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0