Söndag, sockerchock

Shit pommes.
Tror inte ni fattar hur mycket jag käkat idag.
Tyckte ni jag åt mycket igår är det inget emot vad jag ätit idag.
Gick upp rätt tidigt, började föbereda för kalaset för Elias. Det blev mycket trevligt med supergott att äta som ni kanske förstår. Två olika tårtor, kakor, bullar, saft och ja... inte så små mängder heller. Men men, imorgon är det nästan så jag känner för en liten detoxperiod igen. Nyttigt blir det i alla fall.
Har kalasat hela dagen så hann inte börja med pluggandet förens på kvällen men jag har hunnit klart med svenskan och historian i princip så det känns jätteskönt. Slutspurt nu och jag både gillar det och inte gillar det.
Planerna imorgon ser rätt ordinary ut. Skola från 9- 14 ungefär, klockan 14 har jag ett möte med en av lärarna så får se när det är klart. Sen ska jag hinna träna och planera in en shoppingdag med mina föräldrar.
Nu: SOVA!
Natti.
/ V
image729
Oberstdorf, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0