Söndag

Hallihallå!
Fredagskvällen blev lyckad även om den var lite kaosartad.
Vaknade på Ekerö nästa dag i alla fall och kände mig rätt sliten... åt frukost och åkte hem i alla fall. Pratade med Jennifer mesta delen av vägen så det gjorde resan lite  roligare. När jag kom hem blev det shopping med Papi. Det blev ett par Miss sixty jeans, två par bb- trosor och ett par mjukisbyxor. Mycket nöjd med det måste jag säga. Hittade även lite annat som jag ska köpa senare eftersom det inte fanns i min storlek. Sen var det meningen att jag skulle käka middag och gå på bio med Madde och Antonia men jag kände att jag ville komma hem och så så det blev en skön hemmakväll.
Idag har vi varit i Sickla köpkvarter och köpt en jättefin soffa som vi får om ca 2 veckor. Fick även med oss ett bädset till mig, en "tvålsak" och mat. Det var bra saker och vi hade det mycket trevligt.
Nu: Fixa lite här hemma, bada, springa mm.
Jag är bäst.
/ Valda


Kommentarer
Postat av: Tp

Ha en bra dag!

2008-04-06 @ 19:33:32
URL: http://duckling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0