Söndag

Åh, vilket fantastiskt härligt väder det har varit idag. Helt fucking amazing. Haha
Gick upp i hyffsad tid imorse, åt frukost och sen gick jag en promenad i det härliga vädret. Med äpplet då... Sen var vi trötta på varandra (haha) så vi skiljdes åt. Som goda vänner. Kalaset slutade i alla fall på min balkong med våfflor, insmord med olivolja och pressnades i värmen. Så nice. Jag har blivit brun också, ett stort plus, och det kommer märkas ännu mer nu när jag ska ta ett bad i vårt alldeles vita badrum. Något pluggande har det inte blivit denna helg. Det tackar jag mina kära vänner för. Men som jag brukar säga; Skolan är överskattad.
Nu: Ringa Pontus, glömde en sak där tror jag, göra ansiktsmask och BADA. Ikväll blir det Björn Gustavsson i Parlamentet.
Bye bye suckers, ni når aldrig upp till min nivå.
/ V

image656
Jag på restaurangen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0