Tandställning i sommar? Nej, tack.

Vad skönt det var att bada. Hade ju ansiktsmask också och det kändes riktigt bra efter en heldag i solen. Nu är jag redo för en nya vecka med nya möjligheter. Ska upp tidigt imorgon och springa, beachen 08 närmar sig och jag måste verkligen köra på allvar nu. Inga godsaker! Har kollat på tv nu på kvällen. Björn var bäst som vanligt. Såg även "Sanningens ögonblick" ni som såg blev kanske lika upprörda som jag? Tror inte på sådana där lögndektorer.
Hoppas det blir fint väder imorgon för då ska jag sitta ute och plugga hade jag tänkt. Ska även till tandis på förmiddagen och då ska de förhoppningsvis säga mig när jag blir av med skrotet jag har i munnen. Jag tänker INTE gå med tandställningen en sommar till.
Nu: Ett Eva och Adam avsnitt och sen SOVA!
Natti.
/ V
image659image660
Våfflor med sylt och glass, jag steker på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0