Tisdag

Kan börja med att klaga på att Tobias åkte ur "So you think you can dace", han som är så jäkla bra. Kan även passa på att meddela att jag hejar på Junior, min idol. Nog om det... har sett asmycket kända ansikten idag, sjukt. Visst brukar man stöta på kända människor hip som hap särskilt när man bor i stan men idag såg jag verkligen folk i varje hörn. Inte för att det är så intressant kanske, utan kanske tvärtom, vill se lite nya ansikten istället för att man känner igen alla! Höhö I alla fall så har jag ont i ryggen så jag var hos min naprapat idag. Han knäckte ställen som jag knappt visste att man kunde knäcka, och så fick jag ström i musklerna. Asskönt! Han som skötte detta är för övrigt mycket lik Andreas Wilson. Haha, snygg med andra ord. Efter detta besöket var det bara att åka och fixa skridskorna. Tog tid och ännu är de inte klara men jag tror det blir bra i alla fall.
Morgondagens planer lyder som följer:
Träning 07:30- ca 09:00
Frukost, dusch mm 09:00- ca 11:00
Skola: 12:20- ?
Träning, sola
MM.
Ja ungefär så.
Nu: Kolla lite bloggar innan klass 9A börjar, sen väntar sängen.
Jag är ödmjuk. Typ ödmjukast.
/ V
image577
Min naprapat?

Kommentarer
Postat av: matilda

Svar; Ja du borde verkligen ta din tid och titta på det någong gång och ge det en chans. jag känner många som tittar på ett prgram och sen tycker att det suger. men ska kolla på några flera då är man fast direkt.
kram

2008-04-08 @ 21:41:05
URL: http://matildaistheking.blogg.se
Postat av: Cilla

Du skrev i min blogg ikväll och är ny med blogg så jag vet inte om det finns någon funktion där man kan svara på andras kommentarer så jag gick in på din och svara :)
Programmet går på tisdagar klockan åtta på tv4+ :) får skratta åt andras olyckor :D ;P
Vi campar själv så det blir extra kul då :P campar du? :)

2008-04-08 @ 21:53:33
URL: http://gabriellaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0