Top shop

Godkväll!
Vad har jag gjor idag då?
Jo, imorse sprang jag ju som sagt. Sen har jag fixat lite här hemma, har fått en ny härlig soffa, badat och sen stack jag till stan med en god vän till mig.
Blev två par trosor från Top Shop och sen hittade jag två par shorts därifrån som jag ska köpa lite senare. Var ute efter en jacka som jag sett på HM tidigare också men jag hittade den inte. Hatar sådant! Råkade göra sönder en skyltdocka också haha, och min väns solglasögon, jag är bäst.
Kom hem vid åtta och ska bara ta det lugnt ikväll. Har ont i halsen så jag ska gå och lägga mig alldeles strax. Det där kändes väldigt tragiskt att säga en fredagskväll men det får bli bättre tag imorgon.
NATTI!
/ V

image645

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svensson Svensson :D

2008-04-18 @ 23:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0