Torsdag

Är hemkommen från skolan nu. Hade som sagt engelskaprov på morgonen och ja vad ska man säga? Det gick väl bra tror jag fast jag märkte allt lite att jag inte pluggat som jag borde. Körde provet på känsla rakt av. Haha. När skolan var slut gick jag hem från Gullmars men jag tror jag gick en rejäl omväg. Nu har jag precis fixat lite viktiga grejor och ska snart ta tag i pluggandet på allvar. Innan helgen ska jag få undan det mesta hade jag tänkt. Ikväll blir det ju som sagt gym och Anna Skipper. Härligt!
Imorgon blir det upp och träna i ottan och sen på eftermiddagen ska jag förmodligen träffa Madelu.
Helgen är än så länge oplanerad, vill shoppa så ska försöka få med mig Papi på shoppingrunda. "Pappa betalar" ni vet.
Nu: PLUGGA! Åh, älskar verkligen att plugga. Med rätt inställning går allt.
Pusselipuss
/ Valda
image533

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0