Torsdag

Är helt slut.
Började ju som sagt med NP i engelska och det gick väl helt okej.
Hade inget problem med att hitta på något att skriva i alla fall, tvärt om skrev typ 4 sidor och ändå så ville jag skriva mer, haha, men bättre det än att sitta och inte komma på något i alla fall.
Vilket fint väder det var idag! Låg på balkongen och stekte (sov) och jag har fått bikinilinjer. Hoppas vädret håller i sig för då kommer jag vara fett brun. Höhö.
Träning på Lidingö idag. Åkte lidingöbanan dit och guuuud vad alla glodde, helt sjukt. Kvinnan som satt mitt emot mig stirrade på mig exakt hela resan. Bara för att jag såg lite vilsen ut? Ursäkta att jag inte är så hemma i förorten. HAHA Tränade i två timmar, när jag skulle åka hem missade jag banan så jag fick vänta i 20 minuter var av 15 minuter gick åt till att oroa mig för en gubbe så råglodde på mig, vad gör jag för fel? Väl i Gullmars så var det helt fullt pga Hammrby klacken men jag kom hem till slut i alla fall. Skönt.
Mat:
Frukost: Havregrynsgröt med äppelmos och sojamjölk, morgondrink, smörgås.
Lunch: Wook med lite ris, vatten.
Mellanmål: Fil med fitnessflingor och smörgås, vatten.
Middag: Tacos, vatten.
Kvällsmål: En riskaka.
Imorgon ska jag upp kvart i sju på en löprunda. Brukar ju gymma på fredagar men jag har verkligen asont i armarna (vet icke varför) så jag hoppar det och kör det passet i helgen istället.
Nu: SOVA!
/ V
image634

Kommentarer
Postat av: lollo

det här är stört, när jag skulle åka på lidingöbanan var det också en gubbe som råglodde på mig! samma snuskgubbe?

2008-04-17 @ 23:44:14
Postat av: valda

fyyyy, aa han hänger väl där jämt. :S :P

2008-04-18 @ 11:52:40
Postat av: Anonym

haha valda din lilla pralin, ussch vilken bild på mig hahah blää! men riktigt söt på dig måste ja säga.. hihi pusspuss/B

2008-04-18 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0