Torsdag

Hello.
Skoldagen började med att jag gick in i fel klassrum, HAHA
, sen var skoldagen rätt ordinary. Efter skolan så gick jag till läkaren för mina fötter och sen var det lite stekning på balkongen innan det var dags för träning. Privatträning så det var nice, gick bra! Sen var det some talk i omklädningsrummet med folket innan jag rusade till Lidingöbanan och tillskillnad från förra torsdagen så hann jag denna gång. Kom hem strax efter nio och då var det dusch och middag som gällde.
Imorgon ska jag först gymma, sen skolan och sen fick jag något weird sms och Jén nyss så får se om jag hakar på. Funderar på en chillkväll med grabsen annars tar jag det nog bara lugnt hemma, orkar inte gå ut imorgon, men sådant kan ändra på sig. Höhö
Nu: SOVA!
NATTI!!!
/ V
image702

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0