Vad händer?

Tjohoooo!
Vill önska er en god natt
, jag ska alldeles strax krypa ner i min sköna säng för att spana på Svensson Svensson. Träning imorgon 11-14 och sen är jag tränare 14-16 så det blir en heldag på Zinken. Kvällen/ natten hoppas jag blir vild.
Ny tv- bänk här hemma, nice. Nya skridskor till mig också. Dock är de inte så jättesköna för jag har fått en extraknöl på foten så de måste lestas ut mer, hoppas jag klarar att stå på isen tre timmar imorgon bara. Det går säkert, får tvinga mig.
Nu: Göra iordning mig för sängen och sen Svensson Svensson och Godnatt!
NATTI!
/ V
image592

Kommentarer
Postat av: pontus you know :P

söt bild valda
puss

2008-04-11 @ 22:39:23
Postat av: L

Sov så gott :)

mår mycket bättre redan :P

2008-04-11 @ 22:56:47
URL: http://lovejunkie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0