Vill ha SOMMAR!

Tjing tjong!
Var med min söta vän Sofie på stan idag.
Åt sushi, pratade, tittade i affärer och hade det allmänt trevligt och bra. Hon hittade även snygga grejer hon fick med sig och jag har fått inspiration till vad jag ska införskaffa till våren och sommaren. Tack för en bra dag!
Har gjort om i mitt rum idag också. Jag sa hejdå till mitt öppna walk in closet och välkomnade istället lite mer utrymme med en ny prishylla som jag älskar, ett nytt litet rullbart bord och lite så. Jag är jättenöjd. I´ll show you next week.
Söndagsångesten börjar lida mot sitt slut för att välkomna måndagsångesten istället men faktiskt så har det inte varit så farligt denna söndag. Veckorna bara flyger iväg så snart är det helg igen och snart är det sommar. Tro mig.
Tänkte därför visa lite bilder från ljuva sommaren som ni och jag kan drömma oss tillbaka till...
Natti!
/ V

image597
Jag spelar golf på Farmors golfbana.
image598
Jag och Mami på Bergön.
image601
Jag och Erika i Oberstdorf mitt i natten.
image600
Jag i forsen i Oberstdorf.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Svar: Tack! :)
puss,

2008-04-14 @ 07:52:46
URL: http://annihoneys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0