A love, a room.

Yes. You can love a room.
Men sorgligt nog älskar inte jag mitt rum. Det är tråkigt. Jag sitter & tittar i inredningsbloggar, & dom har bara massa underbara bilder på inredning. Underbara. Jag vill ärlgt bara hoppa in i dom & leva i dom! Ledsamt nog är datorskärmen inte kapabel att föra in mig i dessa underbara miljöer. Snyft. Får nog ta tag i mitt rum nu. Mamma, hör du det? Haha. Emmas.blogg.se & 2or3things.blogspot.com är förövrigt bloggarna, har tagit lite favoritbilder därifrån.

image93
image94
image97
image98
image99
image100image101
image102image92
image103
image106
image107
Vill ha, Vill va.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, för jag kom precis hem från en springrunda.
Ha en bra dag!
/Jennifer.

Kommentarer
Postat av: johanna

ååå gu va gulligt jag vill också ha...

2008-05-20 @ 15:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0