Beachen 08 here I come!

Hemma. Har varit och tränat och träffat min älskade Madelene som är hemma från Thailand. Sååå saknad av mig och vi hade såklart mycket att prata om. Fick en ursnygg bikini av märket billabong också. Så akta er för Valda, beachen 08 here I come!
Träningen gick bra och efter den åkte jag hem och åt och sen iväg och handlade med Papi. Där fick man en muffin så det var nice. Har även fått brev och kort med pengar från båda mormor och farmor. <3 Lite godis har det blivit också, några geléhjärtan och lite choklad ska man väl ha på Alla hjärtans dag.
Imorgon blir det gym halv åtta på morgonen sedan ska jag och Maddie äta sushi till lunch. Efter det tar vi oss till träningen och sen en fika på det. Är det helg så är det!
Ha det bra!
Bye bye lingonpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0