Brun

image146
Såhär innan sommar/vår säsongen så måste man ju stocka upp med det bästa inom brun-vård. Jag vet att jag är tidig men det är aldrig försent att börja, haha.


Lancome Flash bronzer
är absolut den bästa för ansiktet att använda. Man blir brun på ett naturligt sätt. Dock rekommenderas den inte att användas för ofta.

4/5



Aco brun utan sol
är en mycket trevlig brun utan sol kräm som funkar hela tiden. Blir en jämn bränna som är lätt att få till utan att få personen i fråga gul.

4/5




Dove Summer Glow
blir man lätt fläckig av. Dock- om man gör det på rätt sätt så blir det ett vackert resultat.

3/5



Biotherm bronz' beaute
tar lång tid och torka och är allmänt jobbig. Nej! (Nödfall funkar, om man gör rätt gör den sitt jobb. Men det är svårt).

2/5


Hoppas detta har hjälpt er när ni står panikslagna i butiken.

/Rebecca


Kommentarer
Postat av: Ameli & Emelie

Jag vill bli brun! kanske ska ta och testa någon av dessa :)

2008-02-04 @ 20:45:25
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Frida

Tack så mkt för tipsen, tror jag ska prova den ACO! :)
Ha det bra!

2008-02-04 @ 20:56:18
URL: http://friidap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0