Dagen som gått, trevligt? JA!

Hej.
Dagen har sett ut såhär, träning, träning, latte, träning, träning, middag, bowling, latte. & på detta, en stor portion trevligt & en hel del skratt! Idag i pausen var vi & drack varsin latte på EH i Solna Centrum. Tjejerna bakom disken var otrevliga, dumma, korkade & taskiga. Bojkotta EH i SC. Hahah, vi gjorde ett litet torn av våra koppar & yoghurtburkar innan vi gick därifrån. Hoppas att dom blev sura. Sedan var det träning, önsketimme. Det var riktigt kul! Efter det var det att göra sig redo för tacos hemma hos Cissi, senare discobowling (SOM JAG VANN, SE INLÄGG NEDAN). Efter ispasset kommer dessutom mamma med en Jättefin scarf från BikBok. En cremevit med rosor på & med fransar, Tack Mamma<3. Iallafall; det har varit såååå trevligt idag, & gud vad jag har skrattat, åt allt. Jag har tom skrattat åt att jag skrattat åt ingenting, öh? Hahah.
Vad har ni gjort idag?
image381
Dagens låt:
Little Bit - Lykke Li







You know you love me, xo xo
Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0