Dagen som varit,

Idag, har jag Lollo, Becca & Valda varit på stan. Jag har varit dryg & irriterad, jag ber om ursäkt mina vänner. Vaknade på fel sida eller nått. Sorry. Jag tycker ändå att vi har fått vad vi önskade(?). Jag är nöjd med mitt iallafall. En söt gubbtröja från hm 129 pengar. Vit. Jag bara älskar när det är knappar fram, ni vet sådär vid ringningen. Kärlek kärlek. Vi tror att han i kassan på hm, som förövrigt var snygg, hörde att vi sa det till varann. Haha.

När jag får mitt barnbidrag vet jag nog allt vad jag ska köpa;
tshirts, tvåfärgade strumpor, tights
& en mysig kofta. Kanske någon liten gullig halvlång jacka &så, men vi får se med det. Det är inte det viktigaste om jag säger så.. Jag vill verkligen ah dessa underbara Minimarket tröjor, med en twist i mitten. Älskar den i lycra. Ska spara lite av varje barnbidrag & köpa den lite senare, när den är på rea(?). Hoppas hoppas.
Jag kommer lägga in bilderna lite senare, men jag orkar inte justnu.
Ha en bra kväll allihopa!
image118
Källa.
/Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0